Foldere, hæfter og løsblade 2018-04-16T19:27:43+00:00

Foldere, hæfter og løsblade – billige trykpriser og god papirkvalitet.

Skal du have billige foldere tilbyder Dansk medie kommunikation mange muligheder for tryk af foldere. Hos Dansk medie kommunikation finder du markedets laveste priser på foldere i Topkvalitet med farvetryk på en eller begge sider fra 90g til 350g papir.

Prisgaranti: Ja
Puljetryk: Ja
Produktionstid: 3 hverdage
Betaling: Efter modtagelse
Miljø: Ja, Svanemærket

Gå til prisberegner – foldere

Hæfter i god kvalitet fra Dansk medie kommunikation sikrer, at dine tryksager bliver trykt i topkvalitet med farvetryk på begge sider. Danmarks billigste hæfter og foreningsblade i store og små oplag trykt i papir fra 90g til kraftigt 350g papir eller i Offset tryk.

Prisgaranti Ja
Puljetryk Ja
Produktionstid 3 hverdage
Betaling Efter modtagelse
Miljø Ja, Svanemærket

Gå til prisberegner – Hæfter

LØSBLADE
Danmarks billigste løsblade og flyers i store og små oplag. Topkvalitet med farvetryk på en eller begge sider leveret af Dansk medie kommunikation.
Alle tryksager leveres i papirkvalitet fra 90g til 350g papir – Dansk medie kommunikation har et stærkt netværk af trykkerier som sikrer, at vores kunder altid opnår attraktive trykpriser på bl.a løsblade, hæfter og foldere.

Prisgaranti Ja
Puljetryk Ja
Produktionstid 3 hverdage
Betaling Efter modtagelse
Miljø Ja, Svanemærket

Gå til prisberegner – Løsblade/flyer

Kontakt os eller bestil dine varer her ! Salgsafdelingen tlf. 70277100 | E-mail: salg@dan-kom.dk

Produktbeskrivelse

Foldere:

Foldere er en billig og hurtig måde at sprede dit budskab på
Hvilke formål:

• Er du en nystartet virksomhed, der gerne vil gøre nærområdet opmærksom på din tilstedeværelse i bybilledet?
Her kan foldere være specielt effektive til, hurtigt og nemt, at oplyse folk om din tilstedeværelse.

• Foldere kan også være smarte at have med til messen, så folk kan få et hurtigt indblik i, hvem du er, når de er kommet hjem.

• Foldere kan også stå i receptionen i din virksomhed, så kunder kan tage dem med under armen på vej ud af døren,
eller mens de står og venter på at et møde skal gå i gang.

Er der gode råd at hente?
Som med al anden kommunikation, er det vigtigt at tænke over formålet med folderen, og hvad du gerne vil have læseren til at gøre, når vedkommende har læst den. Tænk over hvem du er, og hvad du kan byde ind med, og sørg for at minde kunden om det budskab. Husk på, bare fordi en konkurrent er billigere end du er, er det ikke nødvendigvis ensbetydende med, at kunderne skal købe hos konkurrenten frem for dig. Find din niche og fokuser på at markedsføre den. Om det så er pris, kvalitet, leveringstid eller noget helt fjerde, der er det særlige ved din virksomhed – det er op til dig. Find ud af, hvad dine kunder ønsker, eller hvad de mangler og fokuser på det.

Fokuser ikke på at hælde alt for mange beskeder i hovedet på læseren i folderen, men gør det både nemt at læse og nemt at huske. Så er der større chancer for, at kunden også synes det er nemt at huske. Husk desuden også på at inkludere al den kontaktinformation du har – skal de ringe, maile, faxe eller møde personligt op? Det er meget vigtigt, at kunden ikke sidder tilbage med sådanne spørgsmål.

Hvilke muligheder har jeg mht. designet?
Tænk over budskabet; har du mange ting, du skal overbevise kunden om, eller skal hele folderen helliges et enkelt budskab? Det kan have indflydelse på, om folderen skal være 4-sidet, 3- eller 5-fløjet. Desuden kan der også være overvejelser over, om tryksagen skal kacheres. Kachering er en tynd plastfilm, der påføres tryksagen som beskyttelse mod smuds, og giver samtidig et glat, eksklusivt look til folderen.

Hæfter:
Hæfter kan bruges til mange forskellige formål. Det kan bruges til produktkataloger, brochurer, manualer, klubblade, kirkeblade m.m. Det er næsten kun fantasien, der sætter grænser. Et hæfte består minimum af 8 sider og maksimum 80 sider.

Vælg papir til formålet
Til hæfter tilbyder vi tre forskellige papirtyper, der alle er miljørigtigt mærkede med Svanemærket, der sikrer dig, at vi passer så godt på miljøet som muligt. Vælg mellem følgende:

• Cyclus papir er klorfrit og fremstillet af 100 % genbrugspapir. Papiret er ubestrøget, hvilket vil sige, at overfladen ikke er blevet påmalet eller påvalset med materialer, som gør papiret rent, pænt og glat. I stedet giver det tryksagen et mere ujævnt, rustikt look.

• Offset papir er også både Svanemærket og ubestrøget.

• Silk papir er også Svanemærket, men kun bestrøget med en semimat overflade. Det giver tryksagen fordelene ved bestrøget papir, men giver samtidig en form for rustikt look.

Husk, hæfter er enten sort/hvid-tryk på begge sider eller fuldt farvetryk på begge sider. Derudover er der mange forskellige muligheder for at sætte dit eget præg på tryksagen. Skal du fx have helt lige rygge? Eller skal de første 4 sider i hæftet være af en anden kvalitet end resten? Mulighederne er mange – det vigtigste er, at budskabet bliver leveret på den rigtige måde til kunden

Flyers, eller løsblade som de hedder på godt dansk, er et enkelt stykke papir med tryk på enten den ene eller begge sider. Desuden defineres en flyer også ved, at den ikke er foldet. Det er dermed ikke det samme som en folder, en brochure eller andet, da disse typer tryksager netop er foldet. Flyeren er kun beslægtet med disse trykprodukter.

Løsblade er oftest bedst at fremstille, hvis man har et enkelt, simpelt budskab, der hurtigt skal distribueres – for eksempel på en messe. Her får alle deltagere en masse informationer på kort tid, som skal fordøjes. Hvis de finder dig, din virksomhed og dit budskab spændende, vil de lede de informationer de fik på messen igennem, for at finde frem til det igen. Det er i den forbindelse særligt vigtigt, at dit budskab er lige så nemt at forstå eller fremkalde, som det du overleverede på messen.

Skal du bruge flyers, der bliver større end en A2, bør du overveje at bestille print af plakater i stedet for.

Gå til prisberegner – foldere
Gå til prisberegner – Hæfter
Gå til prisberegner – Løsblade/flyers