Visitkort2018-06-21T14:56:18+00:00

Visitkort, tryk på begge sider af dine visitkort, billige visitkort eller  luksus vistkort

Dansk medie kommunikation tillbyder Danmarks billigste og dyreste visitkort fra Skandinaviens største visitkortproducent. Dansk medie kommunikation forhandler alle typer kvaliteter lige fra det billige visitkort til dig som vil mere og forstår værdien af et godt visitkort. Visitkortene bliver produceret på et af markedets bedste maskiner, så du altid er sikker på at få dine visitkort i den flotteste kvalitet.

Vores visitkort leveres i topkvalitet med farvetryk på en eller begge sider i kraftigt 350g papir.

Puljetryk: Ja
Prisgaranti: Ja
Produktionstid: 3 hverdage (eller afsendt i dag)
Betaling: Efter modtagelse
Miljø: Ja, Svanemærket

Gå til prisberegner – Visitkort

Kontakt os eller bestil dine varer her ! Salgsafdelingen tlf. 70277100 | E-mail: salg@dan-kom.dk

Produktbeskrivelse – Billige visitkort, print af visitkort, vi designer visitkort

Et billigt visitkort er ikke løsningen, det skal vise kvalitet og styrke

Visitkort er et af de vigtigste marketingmaterialer, du kan have på dig. Visitkort bør være en fast del af din pung eller den mappe, du har under armen, når du er ude af huset. Selv når du har fri, bør du have visitkort på dig. Hvem ved, måske render du ind i en, som du enten kan hjælpe, eller som kan hjælpe dig – personligt eller forretningsmæssigt.

Tænk over følgende:

• Sørg for, at farverne passer til din virksomheds DNA
Et helt sort/hvidt visitkort er ikke specielt interessant at kigge på.
På den anden side er det vigtigt, at du ikke bruger farver, bare for at bruge farver, men i stedet fordi det passer til din virksomheds DNA.
På et visitkort har du begrænset plads at boltre dig på, så tænk over, hvordan du gerne vil fremstå.

• Sørg for, at du har de oplysninger, din kunde skal bruge
Et visitkort bør som minimum indeholde jobtitel, kontaktoplysninger og noget, der forbinder dig med virksomheden.
Man skal som modtager af kortet ikke være i tvivl om, hvor du kommer fra, hvad du laver der, og hvordan man får fat i dig.
Sørg for på dit kort, mindst, at have to forskellige metoder din kunde kan kontakte dig på.
Tænk på; det er måske ikke alle, der har lyst til at gribe telefonen, første gang et møde skal sættes op.
Måske foretrækker de at sende en e-mail? Måske foretrækker de endda at ansøge dig på LinkedIn først?
Sørg for, at der er de kontaktoplysninger tilgængelige, som du forventer målgruppen har brug for.

• Sørg for, at dit logo/blinkfang er tydeligt
Når du bruger en form for visuel blinkfang, der har noget med din virksomhed at gøre,
er det meget vigtigt, at man kan se det tydeligt, så man forbinder det hele med hinanden.
Det visuelle blikfang, de fleste bruger, er som oftest virksomhedens logo,
men du kan også inkludere andre ting som skaber værdi og linker til din virksomhed.

• Uddel først dit visitkort, når du har skabt en kontakt. Ellers er det ligegyldigt!
Har du fx visitkort med på messen, skal du ikke bare stå og dele dem ud ligesom med andre former for information til kunderne.
Visitkort bør først uddeles, når man har skabt kontakten til et andet menneske.
Hvorfor skulle de ellers gemme kortet, hvis de ikke ved, hvem der er i den anden ende?

• Brug begge sider af kortet
Et visitkort har to sider – ikke kun en.
Udnyt at du fx kan skrive alle dine kontaktoplysninger på den ene side og bruge den anden side til et budskab eller et billede af dig selv.

Kontakt vores salgsafdeling tlf. 70277100 eller skriv til salg@dan-kom.dk

Gå til prisberegner – Visitkort

Tjek dine fordele

  • Billige visitkort – offset

  • Luksus visitkort

  • Flere papirkvaliteter

  • Hurtig levering

  • Svanemærket